Grupa PRZEDSIĘBIORSTW DEMPAN działa na polskim rynku od 1980 roku. Jest wieloletnim sprawdzonym partnerem szeregu firm polskich i zagranicznych.
Więcej info
Polski

TLESX 4.75-6

TLESX 4.75-6
Termostatyczne zawory rozprężne serii TLESX są używane w układach z jednym lub kilkoma obiegami czynnika chłodniczego, w szczególności w instalacjach produkowanych seryjnie takich jak klimatyzacja samochodowa i autobusowa, przenośne urządzenia klimatyzacyjne i chłodnicze, schładzacze cieczy i pompy ciepła.

TLESX-Termostatyczne zawory rozprężne

Wbudowana dysza, regulowane ustawienie przegrzewu, pojedynczy port.

Opis
· Napełnienie gazowe czujnika (tłumiące) z funkcją MOP w standardzie
· Dostępne opcjonalnie z napełnieniem cieczowym
· Regulowane ustawienie przegrzewu
· “Ciepła” przepona zapewniająca najwyższą wiarygodność
· Przyłącza lutowane
· Zewnętrzne wyrównanie ciśnienia
· Wyjątkowa wytrzymałość dzięki spawaniu w gazie ochronnym głowicy i przepony ze stali nierdzewnej
· Pojedynczy port bez kompensacji wysokiego ciśnienia
· Wbudowana dysza
· Czynniki: R134a, R407C; Pozostałe na zamówienie.

Zastosowanie

Termostatyczne zawory rozprężne serii TLESX są używane w układach z jednym lub kilkoma obiegami czynnika chłodniczego, w szczególności w instalacjach produkowanych seryjnie takich jak klimatyzacja samochodowa i autobusowa, przenośne urządzenia
klimatyzacyjne i chłodnicze, schładzacze cieczy i pompy ciepła.

Materiały
Korpus: Mosiądz
El. termostatyczny: Stal nierdzewna
Rurki przyłączeniowe: Miedź

Montaż
· Zawory mogą być montowane w dowolnym położeniu.
· Przewód zewnętrznego wyrównania ciśnienia powinien mieć średnicę 6 mm lub 1/4”, powinien być zamontowany zgodnie z kierunkiem przepływu czynnika. Zaleca się poprowadzenie przewodu łukiem, aby zapobiec dostania się oleju do linii wyrównania ciśnienia.
· Zalecane zamontowanie czujnika w górnym, przednim odcinku poziomej linii ssącej, natomiast nigdy nie należy montować czujnika za zaworem zamykającym. Dla wszystkich zaworów termostatycznych zaleca się zaizolowanie czujnika, aby zapobiec oddziaływaniu temperatury otoczenia.
· Podczas lutowania zaworu nie dopuścić, aby temperatura zaworu przekroczyła 100 °C.
· Nie wolno wyginać ani zgniatać czujnika przy zakładaniu klipsa czujnika podczas montażu!
· Przeróbki konstrukcji zaworu są zabronione

Załączniki
L.p. Typ dokumentu (wersja) Nazwa pliku Rozmiar
1. TLESX KK PDF TLESX KK.pdf 297 KB